Thursday, December 29, 2011

Takde Idea Nak Tulis Ape

Tags

Hye semua, Now kat opis, baru balik semayang jumaat..so lepak2 le dulu sebelum wat kije..banyak kije dah siap sebenarnya, so tulis la dulu barang seketul dua. Dah lama xmenulis, xbanyak idea nk tulis, dan juga disebabkan kekangan masa dan kerja yang menimbun² .
Ari ni har jumaat, esok hari sabtu, luse ahad.hihihi, ha tengok, aku tulis pon stail de modal nk cakap ape kan..Hari ahad 1hb Jan 2012, so patotnya cuti new year kan..so ganti ari senin 2hb, but johor xamik cuti new year, so xde cuti untuk saya...nice one.. senin kena datang kije..tp xpela..bole wat sound recording senin nanti..

Nak tulis apa lagi eh..xde bende yang menarik pon belaku. idop cam biase je..datang kije, balik kije, itu je..haa..lupe..selasa lepas my bini g meeting kat melaka..so aku terpaksa la jadi Mr. Mama lagi skali, tp xpe..kali ni kejap jer..sehari je..kalo seminggu, mau haru gak aku.

so, itu saja dari saya di petang jumaat ini. Sekian, Terima Kasih.