Tuesday, December 6, 2011

Tengok Wayang @ Jom Download jer Movie Kesukaan Anda

Tags

Hye all readers,(bajet ramai pembaca)

Skrg ni lunch hour aku, so aku amik le sedikit kesempatan ni nak update serba sedikit walopon ianya agak kurang penting, tapi aku nk tulis gak. Seperti tajuk diatas, tengok wayang atau download je movie2 kesukaan anda, mana satu pilihan anda.

Mungkin bagi anda yang sukakan suasana yang nyaman ber-ekon berserta dengan sistem bunyi yang hebat, pastinya panggung wayang adalah pilihan anda, tetapi bagi yang tidak berkesempatan untuk pergi ke panggung wayang, download adalah cara paling senang untuk menonton movie2 terkini. erk, mungkin agak kurang cantik la kualiti video berkenaan, tetapi boleh la untuk memahamkan jalan cerita, betol x. Tapi ada gak yang download tu yang DVD-rip punye, gambar memang chantek la, tp kena la tunggu lama skit, baru ada kuar.

Kat sini, meh aku kongsikan serba sedikit link website yang aku selalu download movie2 berkenaan, dah agak bagus juga admin web ni, sebab dia selalu update movie2 baru. Bukan aku menyapot cetak rompak, tetapi agak senang kot kalo download je dari kene g panggung wayang, dah le dengan anak kecik lagi. so cara ini adalah lebih berkesan, download, pastu balik tengok bersama anak bini.
Gambar Sekadar Hiasan
ni dia link website tu ---> http://jieazzmovie.net/
jieazzmovie ni bagos sebab dia selalu update cerita-cerita baru, so anda boleh bukak link ni, dan tengok cerita mana yang anda suka, then download. Saya nasihatkan anda menggunakan link dari mediafire sebab boleh download banyak2 part sekali gus. Kebanyakkan movie dalam ni dia dah split, so pas download, sile gunakan hijacksplit untuk joinkan movie2 berkenaan.

Kat sini memang sume himpunan movie2 dari link mediafire. kalau jieazz tadi, ada jugak link dari hotfile, rapid, wupload, fileserf dan sebagainya. Tapi link agak kurang update movie2 terbaru.

so, ni dah ada dua link untuk download2 movie, silelah tengok2 dan wat la ape yang patot..sekian dulu dari saya.